Asociaţia Chinologică Pro Canis Braşov – CAC 9 Aprilie 2011

Asociaţia Chinologică Pro-Canis Braşov, organizează în data de 9 aprilie, o expozitţie CAC, la baza sportivă „Carpaţi” Braşov.

Arbitri invitaţi:
Lokodi Csaba Zsolt
Papp Vasile Carol
Molnar Zsolt
Sorin Dragomir
Augustin Ionescu
Roland Reckerth
Dragoş Chibzui

ÎNCHIDEREA ÎNSCRIERILOR: 29 MARTIE 2011

Formular de înscriere aici.

5 gânduri despre „Asociaţia Chinologică Pro Canis Braşov – CAC 9 Aprilie 2011

  1. Buna ziua,

    Ma puteti ajuta, va rog, cu adresa sediului Pro Canis? Ma tot chinui sa-mi inscriu puiul si nu dau de ei nicicum…

  2. Multumesc de promptitudine. Aceste informatii le aveam si eu. La numarul de telefon care se cere a fi de la secretariat am sunat si mi s-a spus ca nu mai este valabil. De asemenea, am trecut si pe strada Lunga si nu era niciun afis, nicio reclama, nimic. Voi incerca azi sa sun la presedintele asociatiei. Multumesc inca o data!

Lasă un comentariu